måndag 25 augusti 2008

Tråkångest

Hemma från min längsta skoldag hittills i trean och är skapligt trött. Vi fick en inställd lektion och därmed två timmars håla, vi var några tappra elever som stannade kvar, fick en läxa och gjorde hela läxan och sedan gick hem. Känns skönt att ha det gjort. Hälsade på rektorn för att kolla om man får pengar till projektarbete och han bad mig om en kostnadsplan och även en projektplan, hjälp tänkte jag! Så jag utnyttjade hålan till att fixa det och nu har jag lämnat in det så jag håller tummarna och hoppas! Kostnaderna var tyvärr större än jag trodde.. Över 2000 kr!

Lite halvt tråkångest nu. Har fyllt mina dagar väl i hur länge som helst, är inte van att inte göra något! Har iofs en läxa i projekt och företagande tills på fredag som jag kan göra, och läsa psykologin, jag läste ett jättelångt kapitel som vi inte ens skulle ha :( Uschi. Annars har jag nya tidningar som är orörda, eller en toppenbok. Inget lockar dock. Ny film med. Men är inte på moviemood nu. Är på ingentingallsmood. Vill inte ens gå ut, är för trött. Så trist!

Inte lyckats bli hungrig idag heller. Hade sen lunch idag men min mage reagerade inte på det, lång dag i skolan också, men icke.. Tog iofs en banan för att bli pigg, den kanske stoppade eventuella hungerskänslor. Nog om det, nu ska jag skriva min vision om mitt framtida företag!

/Mindy

Inga kommentarer: