lördag 9 augusti 2008

Tihi

Haft lite härliga dagar nu. Varit ledig i snart två dagar av fyra och haft trevligt hittills. Igår va jag på gym och träffade en polare på kvällen o kom hem idag. Mycket trevligt. Ikväll ska jag se Hancock om en stund o det blir väl också skoj =)

Imorgon är det träning igen och ja, lite chill tror jag =) Köpte färdigrätter som ska vara rätt nyttiga tror jag för att vara färdigrätter iaf så ska värma en sådan så blir iaf lite "riktig" mat imorgon,. Idag sovs det länge och frukosten åts inte förrens någon gång på eftermiddagen så middag känns inte så lockande nu. Kassa mig!

Åh, en vän sa nyss att han älskade mig. Så härligt att höra! Men så sällan man säger det.. Jag säger aldrig, vågar inte. Känns så, starkt. Älskar min familj och dem vet nog om det. Sen vissa av mina närmsta vänner. Min närmsta vän älskar jag såklart och skulle ställa upp för i vått och torrt, även om jag inte säger det så är det nog underförstått :)

/Mindy

Inga kommentarer: