lördag 3 januari 2009

Bio

Ikväll ska jag och Mårris se på Yes Man på bio. Ska bli skojigt! Är lite trött trots att jag sovit bra och tagit en tupplur så ska bli skönt med en film. Ska inviga mina nya stövlar som kan behövas i detta kalla vädret!

Igår var det skoj, efter en liten förfest i Limhamn åkte vi till Ice där jag och Linn sjöng kareoke. Japp, jag fick med henne och jag blev jätteglad för det! Vi träffade många vi kände där och det kunde blivit ännu trevligare än vad det blev för med min huvudvärk och Linns födelsedag idag så var vi inte ute länge. Jag åkte till Svedala och Linn åkte hem. Åh som jag ångrar att jag åkte dit..

Världens sämsta väder med regn och blåst blandat med kylan i mina kläder + ta bussen hem. USCH!! Med mitt inte allt för glada hjärta gjorde det susen och jag åkte bara hem och duschade, borstade tänderna och somnade. Nu ska jag gå om en liten stund så ska göra mig iordning det sista nu. Bilder från alla events kommer så fort jag hittar sladden.

/Mindy

Inga kommentarer: