onsdag 14 januari 2009

Teabath (tips!)

Världens svagaste mig i skolan idag. Svartnade hela tiden för ögonen. Vi var iaf på IKEA och handlade saker till vårt SPA. Jag hade hand om bokningarna en stund idag, det ringde nästan hela tiden! Så roligt att vi verkligen lyckats locka kunder! Så vill ni ha en chans får ni ringa snarast, jag kan rekommendera alla behandlingar eftersom jag har fått alla :)


Nu är detta grönt te (jättegott), använd brunt eller svart te till ditt tebad

När jag kom hem från skolan idag var jag inte bara trött och seg, hungrig och något mer som passar in på vad jag nyss skrev. Så jag ville lyxa till det med ett fotbad deluxe. Dvs. ett tebad för fossingarna. Man kokar helt enkelt upp vatten och lägger sen ner massa tepåsar med brunt te (eller svart te). Väntar tills det svalnar av lite och sen plumsar man i med fötterna och njuuuuuter. Det ska tydligen vara bra för allt möjligt och jag är öppen för saker som gör gott. Kineserna badar ju i te så, haha. Sedan använde jag lite Dead Sea Salt Mineral Treatment för fötterna, en slags peeling. Filade också (hatar det, rädd för att fila av foten!). Man glömmer ju lätt bort fötterna!

Det är nog därför fotmassage är något av det skönaste jag fått uppleva. Try it and you'll understand what I mean!

/Mindy

Inga kommentarer: