torsdag 8 januari 2009

I'm gonna get a haircut today

Klippning idag ja, har nyss tvättat håret och gjort allt man kan för att vara fräsch. Ni vet, hårmask, bodypeeling, facepeeling, peel-off ansiktsmask, smörjt in med body lotion osv. osv.. Listan kan göras lång på vad man kan göra :)

En något skojig bild från nyår. Det var kallt och jag vägrade ta av mig jackan efter tolvslaget

Drömde världens läskigaste mardrömmar. Nämligen ännu en gång att jag blir ihop med min pojkväns bästa vän och att min pojkvän i drömmen då blir frustrerande arg och verkligen hatar mig. Vännen jag blir ihop med är väldigt likgiltig och bryr sig inte om hur mycket jag än snackar strunt om mitt ex, i drömmen då alltså. Sedan blir bara allt mer och mer wierd.. Kände klumpen och gråten i drömmen då jag till slut ville ha tillbaka min kille igen och han vägrade prata med mig. Som tur är vaknade jag och insåg att det bara var en dröm :)

/Mindy

6 kommentarer:

Anonym sa...

Söt du är! Fin halsduk också, vart har du köpt den? =)

Mindy sa...

Tack :)

Den är från Heathrow, London (flygplatsen) från Burberry :)

Anonym sa...

Hmmmm, vem har fotograferat denna bilden ? :)

Mindy sa...

Haha, vem är du?

Rich gjorde det, från nyår.

Anonym sa...

det är fotografen som skriver serru ^^

Mindy sa...

Jag kunde ana det :)