söndag 11 januari 2009

Let the magic happen!

Snart ska jag se ett vad jag tycker är ett förbjudet tv-program på femman. Det om trollkarlens hemligheter. Det ska väl inte avslöjas? I sådana fall är det ju inte det minsta roligt att se trolleri och magishower igen. Men what the... Sådana nyfikna små filurer som jag kan inte hålla oss från att kolla iaf! Valde mellan det och en långfilm på trean. And since I know my own patience for movies on TV I choose the magicprogram... Är för nyfiken för något annat!

Vann 25 kr på Triss. Fick lotten av pappa. Så han kan lika gärna få vinsten också. Mamma vann 75 kr. Sägs ju att det är otur att lösa in vinstlotterna mot nya lotter. Men det är väl roligare med fyra nya trisslotter än 100 kronor i handen när man kan vinna mycket mer....? Så kan man hålla på. Vinstchanserna på höga vinster är otroligt små. Men ändå så finns dem. Det är väl det som gör det så roligt med spel!



Jag har fått feber igen. Antar att det beror lite på att jag var ute och rände igår. Men man lever bara en gång... Och om jag inte mår jättejättedåligt imorgon så måste jag gå till skolan hur som helst eftersom ett nytt ämne börjar och vårt SPA öppna nästa vecka så det sista måste verkligen planeras nu. Så låt mig slippa febern imorgon. Tack.

/Mindy

Inga kommentarer: