måndag 26 januari 2009

Min bästa "manliga" vän och pojkvän

Skriver inte så mycket om min pojkvän Martin och det är med mening då jag inte vill avslöja för mycket. Det jag skriver i allmänhet är bara saker jag gjort eller ska göra. Lyfter inte ofta på locket och visar er mitt inre. Men ikväll gör jag ett undantag då jag känner att min baby ska få lite uppmärksamhet.

Martin

Martin & jag i lördags innan festen

Snart har vi varit ihop i fem månader och det har varit en bergochdalbaneupplevelse som jag inte ångrar att jag steg på från början. Man lär sig mycket av sina olikheter och får sig en tankeställare, uppskattar likheterna och de olikheter som gör att man fungerar så bra ihop.

Tycker om dig,

/Mindy


2 kommentarer:

Anonym sa...

fan vad ful kille

Mindy sa...

Om du är den jag tror så är du inte direkt den bästa att avgöra.

Huvudsaken är dessutom vad jag tycker :)