torsdag 8 januari 2009

Got my haircut and it's school 2moro

Så nu vart man klippt också. Vet inte om jag kan rekommendera stället, (Aquahair Gustav), men jag blev rätt nöjd iaf. Det är bra pris men dem har inga produkter och ja, det kändes lite opersonligt. Kanske för att jag är van att klippa mig där jag hade två veckors praktik så jag behandlas väldigt bra där. What do I know? Skönt att få ha fått det ur världen iaf, tror jag baby också tycker hehe.

Det har verkligen blivit kallt ute på senaste!
Imorgon börjar skolan igen. Skoj att börja en fredag, och jag skojar inte! Verkligen mjukstart. Sköööönt. Klockan är snart tolv och jag borde väl nanna, men som de allra flesta ungdomar vet så brukar man vända på dygnet och jag brukar inte somna före halv tre plus att jag vilat ikväll. Önska mig lycka till :)

Ska se på mitt kära O.C. nu, tillsammans med Guggis.

/Mindy

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser fram emot att se din nya frisyr imorgon :)

Mindy sa...

Den är inte så himla annorlunda.. :)