fredag 2 januari 2009

Nyår & Shopping

Nyår blev halvknasigt. Det var bra fram tills att vi åkte till Klågerup i princip. Det bara blev, fel. Nu är vi inne på 2009 och det ska bli ett bra år har jag bestämt mig för :)

Idag har jag varit i stan och shoppat lite. Hittade två par skor, ett par stövlar och ett par festskor. Sen hittade jag ett par Dieseljeans också som var snygga. Nöjd med mina inköp!

Kanske blir en (eller flera) sådan(a) ikväll?

Ikväll blir det nog utgång. Haven't heard anything from the others, så jag tar saken i mina egna händer. Tråkigaste som finns att sitta och vänta på att folk ska bestämma sig =P

Sitter och fryser i sängen nu och har sett lite O.C. Funderar på om jag ska ta och vila mig lite inför kvällen eller dra ett avsnitt till.. Hmm...?

/Mindy

Inga kommentarer: