torsdag 8 januari 2009

My day

Dagen har ägnats åt att snooza i 2,5 timme innan jag kom upp (herregud vad har hänt?!) och sedan begav jag mig till Mobilia där jag träffade Martin för en sväng förbi bl.a Teknikmagasinet där jag skulle byta en juklapp jag fått. Köpte två O.C. boxar så nu har jag alla :D Sedan kollade vi om det fanns någon ledig klipptid vilket det inte fanns så vi åkte in till centrum sedan för att kolla där och nu har vi båda varsin klipptid på Aquahair Gustav imorgon.

Jag & Linn i somras på bbq
I måndags var jag med Linn och Daniela som jag skrev om innan. Kanondag med all shopping och kvällen med julklappsbytet var toppen! Blev nöjd med exakt allt jag fick. Extra nöjd kände jag mig när vi bara satt och snackade hur länge som helst efter att ha sett You Stupid Man som jag fick av Linn i julklapp bl.a. Love you guys!
/Mindy

Inga kommentarer: