lördag 10 januari 2009

Inflyttningsfest? Javisst!

Crazyist thing happened, woke up feeling like a princess! Yeey! Hur det är möjligt vet jag inte, om det håller i sig vet jag inte heller. Jag fick kanske lida tillräckligt igårkväll då jag bara ville ge upp och smälta. Nu kanske det blir inflyttningsfest iaf! Tjoohoo :D

Skum bild jag hittade på mig och Corey i somras

När jag ser O.C. kan jag relatera vad som händer i den serien med verkligheten. Vissa saker är sköna att känna och vissa mindre. Som när Luke har sex med Marissas mamma Julie. Tycker att det är så hemskt. Bara tanken på hur många som är så IRL gör mig illamående.. Håll er till någon i er egen ålder! Det slutar aldrig bra. Kanske en på miljonen att det blir lyckligt. Det är bara äckligt..

"Tiden läker alla sår" heter det ju, är det verkligen sant? Tycker det känns som man glömmer sakerna bara, sen när dem kommer upp igen är det jobbigt ändå. Tiden hjälper en att glömma borde det hela istället. Många omkring mig som bär saker inom sig som definitivt inte blir bättre. Dumt talesätt!

/Mindy

Inga kommentarer: