söndag 1 februari 2009

Dagarna i kort

Den här gången tänker jag inte ursäkta min lilla bloggpaus. Den var välbehövlig och jag har verkligen fått mig en tankeställare om mig själv.

Fredags. Herregud. Den dagen beskrivs bäst med starka känslor och rädsla.

Igår. Kalas för min storebror med miniliten släkt. Fest på kvällen som totalt spårade ur enligt mig då jag verkligen fick avsmak för killar som fått i sig för mycket.

Idag. Mobilia med Linn var mysigt. Fixat iordning saker till kalas och dagar. Hehe. Arlövs revyn ikväll med familjen + morfar & Lizzie. Ska bli mycket spännande. Min morfars kusin är med i år!

Imorgon. Börjar min praktik på mammas jobb som arbetsterapeut och ska även vara med sjukgymnasterna någon dag. Detta är i två veckor, istället för skolans SPA där dem flesta andra är.

/Mindy

Inga kommentarer: