måndag 23 februari 2009

Kalas

Igår var det kalas! Dennis fyllde 50 för ett tag sedan och det firades igår. Jag mådde überdåligt av ryggpainkillers jag tagit de senaste dagarna och kände mig under den senare halvan av middagen väldigt dålig/tråkig. Det är verkligen jobbigt när man är borta, man kan inte bete sig som hemma och gå ifrån eller så, jag vill inte det iaf, så jag försökte hålla god min. Tyvärr brast det lite senare men då satt jag iaf inte vid middagsbordet!


Nästan alla syns här


Från snöpromenaden, kolla så fint det snöade!


Mer snö.. Synd att allt smält bort så fort!
Påväg hemåt igen efter våran långa runda

Mycket som händer i mars, det gillar jag! På lördag bl.a ska jag och några kompisar se Män som hatar kvinnorRoyal. Innan dess ska vi fika, blir mumsigt och mysigt. Sen är det många födelsedagar och andra firningar, party party!

/Mindy

4 kommentarer:

Anonym sa...

House of wellness - min blogg om kost, träning och allt annat hälsosamt =)

läs gärna om du vill :)
kram johanna

Mindy sa...

Så roligt, det ska jag kika på!

Kram

Anonym sa...

Har du läst Stieg Larsson trilogin? :)

Mindy sa...

Nej det har jag faktiskt inte. Har du? Var den bra?