torsdag 5 februari 2009

Great sleep

Jag har sovit som en prinsessa i natt i min nyfixade säng! Tänk er känslan när man är nyduschad, ny pyjamas (eller vad ni nu sover i) och i en nybäddad säng. Dessutom när man har fixat till den skönare. Det var verkligen underbart. Somnade innan kl. 22 igår och vaknade riktigt pigg och glad. "Glad". Mest pigg. Skönt!

Om man bortser från att det är en kaka så är det ungefär så jag har sovit :) (Bild lånad från cakedesign.se)
Det som hände med den gamla damen är nu polisanmält och jag är supernöjd med det. Sådana nötter ska inte få gå ostraffade!

Jag var ju på undersökning i tisdags. Det var lite som jag trodde, inte kanonbra. Jättejobbig undersökning som jag hoppas slippa göra om på ett bra tag! På måndag är det doktorn som gäller. Sen hoppas jag att allt sådant rännande är slut för ett tag framöver.

/Mindy

Inga kommentarer: