tisdag 24 februari 2009

Rätt funtad?

Det känns skojigt att kolla på knasiga program med rätt vrickade personligheter. Vissa är charmiga, too much eller syns knappt. Sen finns det dem man inte alls vet vartifrån dem är från, inte denna planeten iaf. Sjungandes på låtar med djursex med väldigt kinky moves, det är väl drömkillen? ;) Nej förlåt nu är jag dum, jag är bara så otroligt road av alla dessa olika personligheter som finns.

Rätt funtad? Hmm
Mest road är jag av känslan att jag har så pass bra människor omkring mig, som är rätt funtade. Fast hahaha, jag kan medge att det hade varit roligt att kanske jobba med en sådan där riktigt crazy människa som hade kunnat höja sinnestämningen lite då och då. Så man kunde fått småle lite, eller rentav brista ut i ett gapskratt. Öppet så klart (på ett snällt sätt) , inte bakom ryggen. Ja, ni förstår säkert hur jag menar, gör ni inte det, fråga!

För er som inte vet vad ni ska lyssna på. UB40 for the win! Perfekt om man ska plugga, komma i bra stämning eller behöver lite chill bakgrundsmusik.

/Mindy
Ps. Märk självdistansen! Ds.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Få presenkort på upp till 1000 kronor i mer än 50 olika butiker. Poängen samlar man lätt ihop genom att göra olika gratiserbjudanden och genom att besöka hemsidor. När man värvar medlemmar, man får upp till hela 54 poäng per värvad medlem!! Hela 25 poäng kan man tjäna ihop genom att göra reklam för sidan på sin bilddagbok eller blogg.

Bli medlem genom att klicka på länken nedanför. Lycka till!!!!
http://www.gratismode.se/?c=31238

Unknown sa...

har du sett UB40? sångarna är två vitingar, det va överball att se, hahaha, dom låter riktigt svarta för mig iaf ^^ :).

what the fuck, jag har tydligen en blogg.. så sjukt, jag har glömt det men de.. va? nej det va inget. öh. vafan e detta..

Mindy sa...

Jaså, så tell me the address!

Och ja, UB40 är en av mina favoriter så jag har koll på hudfärgen där hehe

Anonym sa...

damn u r hot

:)

Mindy sa...

Kul att läsa! :)