fredag 13 februari 2009

Worst and the best

Igår var nog den värsta dagen i mitt liv. Men även den bästa. Låter kanske lite konstigt, men det är så det känns. Efter att ha fått reda på hur det egentligen står till och hur illa det är så vill hjärtat bara gå sönder. Visste såklart att sådant här händer, det händer folk hela tiden. Men vi, oss, du? Va? Det är som i en mardröm, jag vill tro att jag bara drömmer alltihopa. Varför är den stora frågan...?

Efter att ha fått reda på det åkte jag till Svedala där min baby tog emot mig i hallen. Sen efter lite tårar fick hans familj mig att glömma det mesta. Jag levde i nuet och har nog inte skrattat så mycket på länge. Jag och Martin spelade Yatzi tre gånger och det var jätteroligt. Han fick världens bästa sista runda, yatzi flera gånger i rad och högsta möjliga poäng på nästan allt. Coolt!

Med familjen kollade vi på semesterbilder och åt mat och pratade. Trivs jättebra och dem fick mig verkligen att komma bort från det tråkiga för en kväll. Det behövdes. Nu försöker jag inte tänka på det utan ta vara på varje stund man kan komma ifrån det.

/Mindy

Inga kommentarer: