tisdag 17 februari 2009

Familjedag

Idag har min mamma varit hemma från jobbet eftersom hon är sjuk. Så då har jag passat på att umgås lite med henne. Bl.a hyrde jag en film Made of Honor (Brudens bäste vän) med mammas favvisskådespelare (hehe) och köpte Ben & Jerryglass som vi åt till filmen. Mysigt :)

Sen när pappa kommit hem kom jag på att vi kunde spela Yatzy. Sagt och gjort! Tyvärr spelade jag nog min sämsta runda någonsin men det var iaf skojigt att umgås lite.

Don't worry, vi spelade såklart det vanliga Yatzyt och inte online!

Efter det läste jag lite och kom på att jag ville röra lite på mig. Så jag lånade min storebrors stora rum som står oanvänt eftersom han aldrig är hemma numera och gjorde det till en dans- och gymlokal. Var där i nästan 1,5 timme och tränade. Fick ut massa bad feelings och ersatte det med leenden. Det har varit en bra dag idag. Hoppas morgondagen blir lika bra, det tror jag verkligen att det kommer att kunna bli!

/Mindy

Inga kommentarer: