onsdag 4 februari 2009

Zzzzzzz

Ett sista inlägg för dagen och sedan är det bye bye for today. Har varit mycket tröttare under dagen men nu under kvällen blir jag konstigt och störigt nog piggare.

Har skrivit några sidor på ett ergonomiarbete vi har tills efter lovet i skolan och det känns relieving. Har även städat lite eller rätt mycket, bäddat i nya lakan och lagt in en extra madrass under min andra. Så nu har jag en tjockismadrass, en vanlig, och en tunnis. Blir nog nice att sova på, upp till bevis snart!

Har varit skönt att vara hemma idag och haft tid för saker. Har lyckats att hålla mig sysselsatt under hela dagen jag varit ensam, vilket är ca. 7 h och jag är supernöjd! Blev en liten glipa när jag såg min favvoserie (O.C såklart!) men då drog jag iväg ett mail med massa känslor så det blev bättre.

Nä ni, nu kallar sängen och en bok jag påbörjade för ett tag sedan. Natti natti,
/Mindy

Inga kommentarer: