fredag 20 februari 2009

Debaser

Tjoho nu kan jag skriva lite mer. Intervjun gick super som jag skrev. Innan intervjun gick jag och Martin i stan och shoppade lite. Jag hittade två t-shirts, en kjol och en fodralklänning, en scarfs och tights. Alla helt nödvändiga grejor. Och så en mascara från Clinique. Martin shoppade during the time I interviewed Ola.

Linn

Jag

Martin

Penny

Maz & Bo

Efter stan åkte vi hem och käkade take outs hehe. Jag var faktiskt nyttig med en sallad, woho. Efter det fixade vi oss snabbt och körde in till stan igen. Jag körde deras automatare! Och alla som åkte med mig är välbehållna och inget förstört. Toppen! Vi åkte i vilket fall som helst till Debaser och tog det lugnt kan man säga. Linn, Bo, Maz (skiter i att det ska va Mass) och Penny var med. Penny drog tyvärr rätt fort men de andra var kvar hela kvällen och jag måste säga att det var en fantastisk kväll. (Bilder ovan)

Igår var jag i Svedala, sov till 15 (hick!) och slappade bort hela dagen. Min första riktiga lovdag!

/Mindy

Inga kommentarer: