onsdag 11 februari 2009

Gympa

Nu är det bråttom! Jag ska vara på ett gympapass om 9 minuter men hon som håller i den sitter på möte så vi kommer inte iväg. Vi ska gå dit, i all denna snö som ville ner fastän mina önskningar att den skulle stanna uppe i himlen.

Igår var trevligt, jag Martin, Annika & Johan åt middag tillsammans igen. Nu var det Martin som stod för maten och A & J kom hem till "oss" hemma hos Martin. Jag stod för mysfaktorn och dukningen :) Efteråt spelade vi kill och tjej-TPspelet som är jätteskojigt! Riktigt trevligt igen!

Jag och Martin var även på ILVA & mio för att kolla på en tvbänk till hans nya tv som snart kommer. Vi hittade massa fina möbler på ILVA, jag fastnade särskilt mycket för en svart skinnsoffa som var jätteskön! Även ett högt matbord var jättefint och en jättehög säng. I'm into high furniture!

Nu ska jag se om mötet är avslutat!

/Mindy

Inga kommentarer: