torsdag 26 februari 2009

Snubbelboll

Godnatt med er. Ikväll har jag sysselsatt mig för fullt för att inte tänka för mycket eller känna efter för mycket. Aaaah. Men mitt rum mår bra av det, jag har nämligen städat och rensat ut lite skit vid sidan om mitt skrivbord där jag hittade det ena och det andra.

Gammal bild för att pigga upp

Gympa imorgon, fotboll.. Hmm.. Jag är inte bra på fotboll. Bollen är rund, och jag klumpig = jag snubblar över bollen. Så man kan säga att jag spelar snubbelboll. Jaja. Jag ställer upp för motionens skull. Ingen lust med skola imorgon, men jag antar att det är bättre att vara ute än att mura in sig.

Har inte planerat fredagen ännu. På länge. Så jag tar dagen som den kommer. Aningen är jag hemma och tar det lugnt och kanske städar klart, gör något vettigt som att göra projektarbete eller skolarelaterade saker öth. (Öth betyder över huvud taget). Eller så hänger jag med någon och har skoj!

/Mindy

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du är verkligen en liten sötboll du :) Bra att aktivera sig med annat när dumma tankar tränger på, det har jag fått lära mig :)

Mindy sa...

Hihi :)

Ja, man glömmer lätt om man är sysselsatt vilket är jätteskönt!

Anonym sa...

Wooow, gud vad fin hårfärg du har på den bilden! :)(Y)

Mindy sa...

Tack Malle! =)

Mindy sa...

Tack Malle! =)