söndag 1 mars 2009

Bild från igår

Visst är det knäppt att i vissa situationer så kan man säga starka saker, både bra och dåliga och verkligen mena det men sen när situationen är över så försvinner det. Två ex. att man säger att man önskar att någon ska dö när man är osams eller att man råkar säga att man älskar någon eller någon annan cheesy kärleksförklaring just för att man känner så DÅ i DET ögonblicket. Sen blir det någon slags fade och allt försvinner. Känslor är spännande! (Nej jag har inte gjort det nyligen, jag kom bara att tänka på det).

Bild från igår

Nu ska jag snart kolla upp om det är några läxor att göras, annars ska jag bara dansa lite och ta det lugnt innan Martin kommer och hämtar mig. Ska sova där tills imorgon eftersom jag har sovmorgon till 12 innan skolan börjar.

/Mindy

Inga kommentarer: