måndag 2 mars 2009

I'll bring the fire to make you come more alive

Tänkte skriva godnatt och lägga in en bild för dagen så ni har något att titta på när ni kikar in på bloggen..

Imorgon är det någon arbetsmarknadsdag i skolan som skulle vara mycket lärorik så det hoppas jag på! För vi går över schemat med någon timme.. Grr!

För övrigt är jag mycket upplivad ikväll. Inte känt att jag kunde vara så glad på länge. Och det är trots en hamrande huvudvärk och hungern som skriker i magen. Antar att jag behöver detta, varit nere hela tiden så känns skönt att vara glad på riktigt för en gångs skull. Morgonen var inte så toppen idag, mådde jättedåligt på väg till skolan så det knöt sig i magen.. Men va, vad gör jag, jag mår ju bra just nu, glöm det dåliga för en stund! Be happy!

/Mindy

Inga kommentarer: