fredag 27 mars 2009

Ny undersökning

Tänkte bara upplysa er om att det är en ny undersökning nu, denna gången ett moraliskt dilemma. Lägg din röst så får vi veta vad folk gör i sådana situationer!

Sedan har jag börjat ha en blogglista vid sidan om, någon som känner sig manad att vara med? Det ska iofs vara bloggar jag läser, men lägg din länk i en kommentar så kollar jag in den och så kanske du hamnar i min blogglista!

Den förra undersökningens resultat redovisar jag senare, förmodligen idag.

Skoldags,
/Mindy

2 kommentarer:

Bongo sa...

det beror ju helt och hållet på hur pank man är och hur snygg hon är :b

Inte han igen sa...

klart man betalar för sig... även om det skulle vara kassörskans fel så är det ditt samvete som ryker. inte mycket till dilemma ju :P Provade Rixdax btw ! klurigt =/ fick 6040 poäng, orkade inte spela de mer än 1 gång =D
Kanske missuppfattade ditt moraliska dilemma dock. menade du att kunden framför glömde betala för en av sina varor så tycker jag ju lite annorlunda :P blir svårare att säga till om det är någon annans då känner jag att det är upp till var och en att sköta sig. MEN är det en liten YOYOYoare så ryter man nog till. dom ska fan lära sig att veta hut.