tisdag 17 mars 2009

Tagit tag i min framtid

Jaha? Jaha? Sitter alldeles förvirrad och vet inte vad jag ska ta mig till. Jag har tid över. Massor med skolarbete att göra. Jag borde såklart göra de skolrelaterade sakerna, men ja. Hur blir det med det nu då? Ett projektarbete som ska in om en månad. Ett huvud som värker. Får se..

Sökte in till Lunds universitet igår, wiee! Skönt att få det gjort!

Det verkar som om min medicin fungerar. Känner mig mer uppåt, längre ifrån tårar och har inte känt av någon ångest på någon dag. Vet inte om det är av ren tur jag mått bra de senaste dagarna eller om det är medicinen. Jag bryr mig inte, jag mår bättre!

Skriver nog ett inlägg om homosexuella föräldrar med adopterat barn senare. Vi hade en ytterst intressant diskussion i skolan om det igår.

/Mindy

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lund är ambitiöst :)

Mindy sa...

Japp! Vad satsar du på?

Anonym sa...

vad sökte du?

Mindy sa...

Pedagogik: Organisationsutveckling, ledarskap och lärande i arbetslivet i Lund :)