lördag 7 mars 2009

.

Så dum jag kände mig igår. Jag var så trött, så tänkte vila. Sen somnade jag och försov mig till avskedsfesten hos Elin! Svarade visst på SMS i sömnen där Chris hade skrivit att vi skulle ses kvart i åtta, halv åtta läste jag det igen och stod där osminkad i pyjamas. Jodå, en kvart kvar! Så såg jag att jag hade svarat honom i sömnen också, haha.

Det var ball hos Elin! Schysst folk :)

Ska snart iväg till stan för att köpa present till Chris, han har födelsedagsmiddag, sen ska vi bowla på Let's Go och efter det..? Vem vet, dra ut, fest, vad som. Det blir bra iaf!

Hos psykiatern igår gick det lite sådär.. Sa inte mycket. Han fick fråga mest. Önskar att jag kunde berätta mer istället för att sitta tyst.... Men om två veckor är det dags igen, nya chanser!

Känner mig för tillfället väldigt drogad av all medicin.

/Mindy

2 kommentarer:

Goth sa...

om du vill kan vi hitta på något någon dag :)! Jag ska skärpa mig!

Mindy sa...

Sure :)