söndag 24 februari 2008

Active days

Dagen inleddes med en tre timmar lång handledarutbildning på Eriksson City. Jag trodde att det skulle bli segt men jag tyckte att det var väldigt intressant! Han som höll i det, Micke, var en trevlig prick och lärde ut bra! :)

När vi kom hem hackade jag ner lite frukter och lade i min Magic Bullet och tryckte tre gånger som på reklamen, och voilá! En supergod smoothie på mindre än fem minuter :) I dagens hade jag i en halv banan, en kiwi och ett halvt päron samt 1 dl jordgubbsjuice. Jag blev alldeles salig av lycka över hur lätt & gott det är att göra smoothies! :) Det är ju bara att blanda i vad man vill, hehe.

När smoothien var uppdrucken åkte jag & Linn till gymmet för ännu ett härligt träningspass. Efter det duschen såklart och sedan en härlig middag.

Nu är jag redo för en promenad med Malin vid havet :)

Igår handlade jag med mami, dammsög köket och vardagsrummet samt mina rum, fixade mina naglar och smörjde in hela mig. Jag gick en trevlig promenad med Jack innan jag blev körd till Linn, för att se melodifestivalen med henne & Chris. Dagen igår var väldigt trevlig! Bidragen i festivalen sög dock.


Linn hade gjort det supermysigt för henne och Chris med ljus och bord o mmmmm vad fint det var! :D Han fyller nämligen år idag, GRATTIS CHRIS =D, så de firade hans födelsedag igår.

Imorgon börjar jag inte skolan utan jag har praktik i två veckor. Jag ska vara på MKB och utföra aniktsbehandlingar på deras personal. Det ska bli spännande, men väldigt nervöst!

Ciao!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ooh, Micke!! Han är sjukt ball!! =D
Länge sedan man drack smoothies men dem är nog ganska underskattade =P..

Anonym sa...

Och du, jag hejar på dig nu de närmsta två veckorna! Det kommer gå jättebra på MKB!.. *heja**heja* ... Haha =D

Anonym sa...

haha tackar så mkt:D jättesnällt av dig!!! som vanligt:P

Anonym sa...

smoothie.. i would kill for one now T.T skönt den där promenade vid havet låter. saknar att kunna göra sånna saker :( å ja melodifestivalen är ett fiasko nu för tiden kan dom inte bara klämma in ett bidrag av InFlames :P . ansiktsmassage på MKB :O your gonna Kill, asså inte bokstavligt talat menade att de kommer gå bra ;D

Mindy sa...

Tack! :) I will do my very best today =)