tisdag 19 februari 2008

Ny dag, ny hårfärg - igen. You like?
´
´
Girl who always did what she was told,
Bought the only dream that she was sold
*
*
Hit the brakes, Hit the glass, Time to shake the hands of fate
The mistakes of the past,
Flashed before her face
*
*
Burn the evidence... of my existence,
Clear the ashes on the ground
*
*
Burn the evidence... of all these things,
That pull my spirit down
*
*
Ever feel like you've been cheated, Following what they believe?
Don't shake the hands of fate, Don't shake the hands of fate,
There's no more time to waste!
Dagen har varit mycket trevlig och jag har blivit positivt överraskad.
Tack för en trevlig fika!
Nu är det snart Gossip Girl, hehe.



14 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser väldigt fint ja :)
Den konversationen längre ner håller på att bli extremt uttdragen med "One" och "Goth".
men jaja jag hoppas att allt är bra med dig i alla fall. :)

Mindy sa...

Tack så mycket! :)

Axe sa...

Old skool Mindy! Lovely as ever!

Goth sa...

Ursäkta "Niklas".. du behöver ju inte läsa det då, eller?

Anonym sa...

Ne sant men jag fattar inte riktigt vad det är med er två då.
Du kan ju t.ex bara ta det lugnt det verkar i alla fall som om "One" bara försöker hjälpa Mindy inte göra saken värre..

Anonym sa...

Jag tycker att ditt hår är väldigt fint Mindy, och jag hoppas att saker och ting löser sig utan att alltför många lägger sig i :)

Mindy sa...

Tack för er vänlighet!

Tack för att ni SLUTAR TJAFSA på MIN blogg, jag vill inte ha sådant här.

Goth sa...

Vems sida är jag på, Mindy?.. Din otacksamhet skiner genom.. Tack

Goth sa...

O Niklas... va inte naiv! Det du nyss skrev var med samma intentioner som "One" har... Once again.. Tänk efter men svara inte.. Har du inte haft en romantisk eller sexuell tanke med Mindy involverad?

Mindy sa...

Jag tänker inte diskutera om jag är tacksam eller inte här Henke. Tänk på vad jag skrev till dig för ca. två dagar sen på sms!!

Det jag inte vill är att ni ska tjafsa här, om ni nu ska göra det, byt MSN-adresser, nummer eller vad som helst och ta det där. Tack.

Anonym sa...

Men moget folk här.

Anonym sa...

Ja du har rätt det var med samma intentioner som "One" att försöka hjälpa till.
Inte för att du vet vad det betyder du gör för fan bara saken värre här..
Och jag kan ju fråga dig exakt samma sak som du frågade "One" och "mig" där.

Goth sa...

"Niklas" ... adda mig.. Henrikgoth@hotmail.com så ska du få höra!

Anonym sa...

Nah jag har tyvärr för många idioter på min msn-lista jag behöver inte en till. Men tack för erbjudandet..