söndag 17 februari 2008

I keep on doing things all the time

Det är helt sjukt vad mycket låttexter som passar in på mig när jag är på olika humör. Det känns som om att jag är mer mottaglig för texterna när man är på ett visst humör. Nu lyssnade jag på helt random låtar och jag tänker inte direkt på vad som sjungs tills MXPX - Everything sucks plötsligt börjar spelas. Här är ett utdrag, resten förstår ni själva.



All I ever needed was to eat popcorn with you,
Come on over,
Watch the late show,
Stay up talking until two
Today's the day you're leaving,
And tomorrow you'll be gone
You're in my heart and on my mind, I will bring you along
Everything sucks when you're gone, Everything sucks when you're gone
*
*
*
Finns massor med fler exempel men jag orkar inte. Fick till ett klockrent exempel där.

*
*
*
Grymt duktigt jag varit idag! Linns mor sa fel datum, handledarkursen är inte förrens nästa vecka så vi var uppe med tuppen idag vilket jag tänkte att jag kunde utnyttja... Så idag har jag bytt sänglampa till en coolare med två lampor istället. Min kära, kääära storebror satte in megabra minneskort i min dator så att den går väääldigt mycket snabbare nu. Ni kan ju gissa om jag njuter!
Sedan har jag handtvättat ömtåliga tröjor och koftor, är inte ens klar ännu. Jobbigt och slitigt!
Linn & jag tog en promenad i det väldigt blåsiga vädret nere vid havet. Blev nog dubbelt så bra effekt av den promenaden eftersom vi fick kämpa med att ta oss fram när motvinden var som värst. Sedan fick vi lite medvind, det var riktigt skönt!
Imorgon blir det antagligen en kanondag. Längtar :) Berättar mer om den senare, ska ta hand om tvätten nu, ciao !

Inga kommentarer: