torsdag 21 februari 2008

Shopping!

Dagen började med att Brian Adams skönsång väckte mig vid 09:15. Då var jag inte alls sugen på vad jag tänkt att göra - träna. Men tillslut hade jag övertalat mig själv att stiga upp och dra på mig mjukisar och en tjocktröja. Gick en powerwalkingrunda, härligt! Tyvärr hade jag ont i magen men ibland får man strunta i sådana saker.

Efter det kollade jag på Grey's Anatomy. När det var slut lagade jag gröt och kokte ägg till frukost. Inget te idag, blev vatten istället.

Sedan åkte jag & Linn in till stan för en härlig shoppingrunda.
Detta fick jag med mig hem:

Klicka på bilden för ett större format!
  • En lila klänning,

  • en Hello Kitty-tshirt,

  • ett par svarta pumps,

  • ett par svarta sandaletter,

  • ett par svarta leggings i spets,

  • ett par leggings i någon vinröd/rosa färg,

  • en rosa/vit sjal,

  • ett sidenband,

  • spetsunderkläder i tre olika färger ,

  • en stor sjal i rosa, guld, svart och beige med stjärnor och fransar.

Nu är det snart Grey's igen, efter det vet jag inte vad jag ska hitta på.

Ciao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina saker! Det var en lyckad runda på stan! :)

Mindy sa...

Ja verkligen :)