torsdag 28 februari 2008

Är det någon som ser någon skillnad?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm ja jag märker i alla fall lite skillnad på din blogg ju. :)

Kram // Niklas

Mindy sa...

Great =)

Anonym sa...

Jag ser mera rosa text ! bra knep. får texten att synas bättre :P

Anonym sa...

Känns som om att man borde göra det. Känner mig så dålig nu =P.. Nä men vadå!? Du har ju olika färg på texten hela tiden :S.. Börjat använda ljusare nyanser?
Det enda jag skulle vilja säga är i så fall att det känns som om du skriver "lite gladare" om man nu kan säga det. Och sen tycker jag att det har handlat mycket om mat, haha =). Sen är det nog många fler inlägg än tidigare!? I övrigt vet jag inte riktigt, men det känns lite ytligt att hitta förändringar rent typsnittmässigt ;-).. Haha... =) (A)

Anonym sa...

Eller vad tänkte du på för förändringar Niklas!? =)