torsdag 14 februari 2008

HAPPY VALENTINE'S DAY!!
Ett tackinlägg för allt fint idag :)


Jag smög upp mitt i natten för att placera ut mina gåvor till familjen så de skulle vakna och hitta dem :) Likadant i skolan och utanför så har jag försökt smyga dit deras små alla hjärtans dagsaker.

Jag själv fick en jättestor choklad-grej som det står lite kärlekssaker på och med hjärtan, en klubba formad som en ros och i skolan möttes jag av ett blombud som kom med en ros och en hälsning. Väldigt roligt att bli överraskad! :) Sen fick jag geléhjärtan och ännu en fin ros med lite andra blommor till. Fick en animerad bild också på ett hjärta med en cool bakgrund. En lyckad Alla Hjärtans Dag trots allt! Tack allihopa!

Linn verkade bli lika glatt överraskad när hon kom till skolan idag!

Vad än alla säger så betyder faktiskt denhär dagen någonting för mig..

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, klart dagen betyder något :) Det var en bra dag!