måndag 25 februari 2008

Jobbig första dag..

Jag & Malin kom dit 08:36 när vi skulle vara där 09:00 pga att bussen inte går bättre. Vi väntar & väntar.. Ingen kan öppna dörren till lokalen vi ska vara i förrens 09:30 (någonstans där). Då är alla redan sura & besvikna. Tyvärr lade sig inte besvikelsen när vi såg lokalen... Den var väääldigt ofräsch till att ha massage & ansiktsbehandlingar i.

Så hela dagen har vi fixat, städat, moppat, ställt upp massage/ansiktsbehandlingsbänkar, bäddat dem och fixat iordning så det blev någorlunda mysigt. Musik & ljus fixade vi också. Resultatet blev faktiskt ganska bra :)

Imorgon ska jag börja 14:00 med min första kund, det blir spännande! Som det ser ut nu jobbar jag imorgon eftermiddag, onsdag eftermiddag och är ledig torsdag & fredag. Hoppas det håller sig så...

Nästa vecka blir det mer jobb! :)

Imorgon ska jag nog träna innan jag ska börja jobba, jag har ju god tid på mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbig start på dagen!! Men så är det ibland =/

Lite fuskigt med all din ledighet dock!! Haha, fast du är säkert värd den! =)
En massa extratid till träning!! Haha

Mindy sa...

JO, tyvärr är det ju så.

Nja, jag tycker det är skönt att vara ledig :D