tisdag 26 februari 2008

Mindy tipsar! Exotisk smoothie

Jag gjorde en exotisk smoothie till mamma när jag kom hem.

Mammas exotiska smoothie jag gjorde + ingredienserna

Recept: En halv banan, ett halvt päron, en halv tamarillo, en fjärdedels papaya och 1 dl granatäpplejuice. Lägg i ingredienserna i din mixer/glaset som tillhör din Magic Bullet och mixa! Resultatet blir en mycket god och näringsrik smoothie som ni ser på bilden :)

Jag ska göra en smoothie till mig själv till kvällsmat senare, fast jag ska lägga i lite annat, kiwi och morot bl.a.

Det gick kalasbra med mina kunder på SPA! De sa att jag var mycket duktig och att det var skönt :) (Jag gör ansiktsbehandlingar + ansiktsmassage). Jag tyckte dessutom att det var superkul! Imorgon kl. 14.00 ska jag dit igen och ha nya kunder. Jag längtar redan!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm låter i alla fall rättså gott den smoothien.: )
Jag är i alla fall glad att det gick bättre på jobbet idag. :)

Kram // Niklas

Anonym sa...

Du den smoothien ser inte dum ut dui. tamarillo e de den lilla oranga?

Mindy sa...

Japp, den lilla är tamarillon :) Söt va? ;)

Tack Niklas! =)

Anonym sa...

Du får göra en till mig nån dag :)

Mindy sa...

I will! =)

Anonym sa...

haha ja den var väll.. . söt ;p fast papayan e ballast, coola färger liksom ^^