fredag 15 februari 2008

Läs inte om du är känslig/ledsen

Tänkte först inte skriva något alls idag, men min blogg är min och jag får ventilera mina tankar och känslor här om jag vill, däremot behöver ni inte läsa..

Men jag måste bara skriva av mig lite. Tack för underbart stöd av Linn, Henke, mamma och storebror Hannes. Det betyder hur mycket som helst! Idag är en av de jobbigaste dagarna någonsin. Det blir så grymt jobbigt också eftersom att jag verkligen inte kan göra något än att bara vara tyst och vänta... Vill verkligen så mycket mer.

Först var jag rätt lugn, tänkte försöka att inte bli så ledsen, någon tår trillade väl men inte mer än så. Men när jag kommit hem och bara suttit ner ett tag kom det, PANG BOM och tårarna bara trillade ner non stop i säkert 30 minuter. Sedan kom mamma och kramade om mig och pratade med mig. Sedan gick jag in i mitt rum, då började det igen...

Nu är jag här igen, ser Let's Dance med mamma egentligen, men behövde gråta av mig lite till... Känner mig så maktlös, kan verkligen inte göra någonting annat än att bara vara låta allting vara. Det är så fruktansvärt jobbigt. Nu känns allt så fruktansvärt jobbigt....

Thank's for everything,

/Minna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som något jobbigt! =/ Sök dig till vänner och gör saker som får dig glad! Det är nog det ända man kan göra i vissa sitvationer...

Mindy sa...

Tack, det ska jag och gör jag! /Mindy

Anonym sa...

enda* :P