måndag 25 februari 2008

Good morning!

Detta blir nog mitt tidigaste inlägg ever. Äter just nu havregrynsgröt med äpplemos och pyttýlite bananskivor (har aldrig testat innan).

När jag vaknade innan var det av smärta och inte av mitt alarm. Det kändes kladdigt i håret och jag känner, blääää! Det var kladdigt/stelnat var, när jag sprang upp för att kolla var det varblandatblod från ett sår. Hur kan ett liiitet sår producera så mycket kladd? Fy vad äckligt! Fick iaf tävtta rent och fixa, och tvätta håret. Nu är jag kladdfri :)

Jag är lite nervös inför första dagen, men idag är nog bara förberedelser inför kunderna de kommande två veckorna.

Helgen var bättre än någonsin och den avslutades superbra! Hur skriver jag inte här ;P
Promenaden med Malin var jätteskön, vädret var perfekt.


Perfect is the word, Happy is the feeling.

Ciao!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer gå hur bra som helst med praktiken. :)
Lite äckligt med allt det med håret, såret och blodet men jaja tur att du fick bort det i alla fall. :) Kram//Niklas

Anonym sa...

Såå underbart att du mår bra och att saker och ting känns roliga! =)... Le mot världen och den ler tillbaka!