lördag 16 februari 2008

Saturday

Igår fick jag en 28' plattskärm till datorn av min storebror. Den är liiite, större än min förra, 14', hehe.

Påtal om honom, mina föräldrar kom på en plan när jag sov imorse. Om lite mindre än 1,5 år kan dem köpa en lägenhet i Lund till mig och min storebror. Vi ska i så fall dela på en trea mitt i Lund city. Varför detta? Jo, jag kommer studera i Lund efter gymnasiet och min bror studerar redan i Lund och måste pendla varje dag. Så när jag börjar så kan båda två flytta dit så blir det enklare för båda. Och jo, jag tror faktiskt att två syskon klarar av att dela lägenhet :)

Idag (på måndag) är det 24 år sedan mina föräldrar träffades och det ska vi så klart fira, och det med en middag på restaurang. Mys! :)

Försöker skriva lite mer positivt idag även om det känns lika jobbigt som igår, om inte värre. förskylningen blev minsann inte bättre under natten, inte det andra heller. This time couldn't sleep cure my problems :(

Måste säga tack till kommentaren "One"! Tack till er andra också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir glad när jag kan vara till hjälp!!

Men Mindy, en sak ska du veta, det är okej att gnälla och klaga. Att skriva på din blogg vad du känner, eller om du helt enkelt vill berätta för en vän hur du mår, gör att du får ventilera dina känslor, vilket är bra! Att gå och hålla inne på alla tråkigheter alltid är dåligt i längden. Det gör bara allt värre. Känn inte att "du bara klagar hela tiden". Ibland kommer man in i sådanna perider när man behöver det och sen ibland mår man super bra och då kan man ju berätta om det!!

Keep up the fight and I´m sure you will defeat the enemy and win!