söndag 17 februari 2008

Nighty nighty

Tillbaka efter en trevlig avslutning på denna lördagskväll. Vi åt på Cutty Sark i Limhamn centrum. Någon sa en gång att den åt kyckling på restaurang och jag tyckte det var helt knäppt. Men idag tog jag mod till mig och beställde kyckling med inbakad mozzarella och soltorkade tomater och ja, det var riktigt gott! Kyckling lämnar ifrån sig en behaglig mättnad medans en köttbit oftast gör mig tung i magen. Och som de flesta vet är det värsta som finns att vara mätt, eller riktigt mätt för mig. Usch! Men tummen upp för kyckling alltså.

Rätt låtar gick vidare i melodifestivalen också. Sanna Nielsen var min personliga favorit (även Linns) ikväll och hon gick direkt till final. En väldigt rolig sak var att Johnsson & Häggkvist inte gick direkt till final utan kom till andra chansen! HAHA! (Förlåt, men tyvärr utstrålade dem verkligen att de hade vunnit hela tävlingen innan de ens fått resultaten..)

Blir till att gå upp tidigt imorgon, vi ska på handledarkurs på Eriksson City (körskola). Tretimmarspass från 10-13. Jippie.. Men efter det kan jag börja övningsköra :)

Jag hatar att vara sjuk. Antagligen ingen som gillar det. But still, I hate it.
och förresten, de som säger att man ska göra saker hela tiden så man glömmer bort att vara ledsen har faktiskt rätt. Ju mer man gör och sysselsätter sig desto mindre tänker man dåliga tankar. Känns som om att jag kommer att hårdplanera hela mitt lov :P
Fast någonstans lär det ta ut sig? Hmm. We will see. Nu väntar en god natts sömn.

Sov gott! /Mindy

Ps.. Som ni ser har jag bytt textstil. Jag försökte rensa ut lite av det gamla och lämna plats åt det nya. Där har ni anledningen, om ni ens märkte det vill säga. Ds.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter härligt när jag läser detta såhär på lördags natten/söndags morgonen.... Låter som en bra idé att sysselsätta sig med nya saker för att glömma det gamla och tråkiga... Hoppas jag inte väcker dig ur din sömn!!

Anonym sa...

givetvis blev mitt namn fel, det ska vara one och inte onwe..Haha

Goth sa...

var försiktig med att hålla dig allt för upptagen.. låt dig va ledsen annars kommer det som ett stort hugg i ryggen en regnig dag