onsdag 27 februari 2008

Hellu

Hej kära bloggläsare! Blåsig dag idag, inte sant? Imorse när jag tog min långpromenad var jag rädd att blåsa bort, tänk då hur blåsigt det måste ha varit ;)

Jag lagade tortellini idag, till det massor med broccoli och lite pesto. MUMS :) Jag börjar bli bra på att laga mat ;)

Det gick bra på SPA idag också! :) Det är riktigt roligt att jobba där. Jag hade två kunder idag och båda två verkade uppskatta det :) Alltid kul! Jag gör mitt jobb och får beröm ,vilket självklart gör mig jätteglad och sedan får kunden förhoppningsvis en skön och avslappnad stund i lugn och ro.

Jag lagade god kvällsmat idag med. Kyckling med wokade grönsaker! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Duuuu... Skoja inte om det blåste! Jag hade MOTVIND hela vägen till skolan(och jag cyklar)!!!!! Du får ha sådana vikter i skorna så du inte blåser iväg!! =)

Det är skoj att laga mat, framförallt när det blir gott!

Kunderna blir säkert supernöjda! Jag fortsätter heja!

Nu är jag trött och vill sova, haha (ja ni som vill kan anteckna!)
God natt

Mindy sa...

haha! Sov sött din rackare!