onsdag 20 februari 2008

Strong, stronger, Mindy

Mitt lilla problem löste sig och jag kände mig väldigt stark efter allt skakande. Vet inte om det är bra eller dåligt att göra så, men ska nog vänta med att dricka så mycket på en gång nu...

På gymmet kände jag mig väldigt, väldigt stark idag! Började med tyrannen (för er som inte vet är det en grymt jobbig konditionsmaskin) som uppvärmning. Det störiga med den, förutom att den är så sjukt jobbig, är att man blir soaking wet! Jag vet, jag vet.. Man tränar och blir svett, inget konstigt. Men på styrketräning gillar jag inte att vara helt svettig när jag ska sitta och va stilla, eller ja, göra rörelserna, men man sitter ju. Iaf så gick det väldigt bra och jag lade på en liten extravikt på två maskiner också. På nervarvningen så varvade jag & Linn knappast ner, vi körde ett cykelrace , haha! Skönt :)

Jag är nästan klar med att ha tvättat alla mina kläder nu. Det var jobbigt! Men helt klart värt mödan. Nu ska jag bara stryka lite skjortor någon dag framöver, men det är tråkigt.. Tvättade och torktumlade mina filtar och innetofflor idag, dem blev jättemjuka och väldoftande, mmmm :)

Nu ska jag bara lägga in lite låtar och ladda min iPod, sen ska jag ut på en powerwalkingrunda för att smälta maten lite bättre.

Ciao!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, vilken friskus!! Det viktiga är väl inte hur mycket man svettas utan att man känner att varenda muskel (som man har tränat) är helt slut! Det tycker i alla fall jag och när jag känner så är jag nöjd med min träning!

Ordning och reda är väl alltid skönt men ibland kan det vara lite jobbigt att få rätt på allt!

Glöm inte vila dig lite också, det är ju trots allt lov!! =)

Mindy sa...

Haha, man måste hålla igång :)

Jag vilade faktiskt idag, sov till 12..

Anonym sa...

Självklart att man ska! Att kroppen är välmåenade är A och O!!

Sova till 12 *avundsjuk*. Själv fick man gå upp vid 11.20 snåret! Haha...Det är hårt ibland!! =P