tisdag 18 december 2007

Another cold day

Hello friends!

Sovmorgonen var inte riktigt lika skön som jag hade tänkt mig då jag vaknat flera ggr under natten och haft svårt att somna om. Varit svårt att sova de sista nätterna.. Enda sedan jag bytte påslakan ;P Säkert bara ett skumt sammanträffande.

Dagen i skolan var verkligen totalt meningslös. Vi kom dit för att få veta våra betyg i Idrott & Hälsa A (=D) och hade sedan 1,5 h håltimme för att sedan se en dansk tecknad film.. Mycket lärorik dag.. NOT! (såg Borat på hålan..)

Jag såg Nine months när jag kom hem från skolan och sedan klippte jag pannlugg. Jag är rätt olik mig själv för tillfället, men man vänjer väl sig :)

Snart börjar O.C och det måste såklart ses, sedan kommer SötPiffen hit på en promenad (gissa vem jag menar? :P)

Ikväll är det mycket bra på tv, hehe.. 8-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sötpiffen, haha, härligt namn :)

Axe sa...

Dubbelavsnitt av Ugly Betty med Victoria Beckham som special guest star! OMG! :P

Mindy sa...

Haha, ja visst var det? :)

Haha, how did you know.. :$

Axe sa...

Psychic ;)