fredag 28 december 2007

Mixed

Hellu.

Idag är en dag då allt bara blir lite snurrigt och jag vet inte riktigt vad jag ska tro eller tycka. Doktorn hade ledigt idag så blev ingen spruta. Blä. Gick upp och gick direkt dit utan att äta frukost så mådde riktigt dåligt till slut, så var doktorn inte ens där, FY!

Gymmade med Lindidio idag. Vi körde ett hårdare pass än vanligt och vi blev riktigt slutkörda till slut. Mina armar kändes verkligen som spaghetti och min mage brändes som om det vore en eld där inuti. Skön avkoppling med solarie efteråt :) Och visst blev vi några nyanser brunare än den trista vintervita hyn man annars får dras med. Mer träning och solning på söndag! :)

Igår såg vi "The Virgin Suicides" hemma hos Axl. Micke var snäll och körde dit och hem oss. Yvonne och Nellie var även där.

Ikväll kommer lite kompisar hem till mig för en förhoppningsvis trevlig afton ;P

Jag ska nog börja göra mig lite mer iordning. Kläderna är på plats sedan några kvartar, men jag är fortf ofixad i håret och mitt solade ansikte ska vi inte tala om. Hehe.

Måste bara säga MEEEEEEEEEP! Jag var ööööverlycklig i ett dygn, men sedan ska det självklart krossas mitt uti och jag lämnas väldigt olycklig för stunden och mycket tankar på hur kul det vart om det hade fått fortsätta. Men nehepp, lycklig får man visst inte vara, nänä. Tack.

Slutgnällt! Ha det fint /Mindy

(Folk som inte uppdaterar mer än en gång varannan vecka borde inte få ha en blogg :( Uppdatera nån gång för hellskutta :O )

3 kommentarer:

Axe sa...

Blog of Axe har ett välförtjänt (?) jullov, sådeså :P

Träning är skönt! Jag saknar det, då jag inte hunnit träna på en vecka :O Det enda jag tränat nyligen är magen :P (Alldeles nyss med en liter färskpressad clementin-juice, mmmm :) 5 x det rekommenderade dagliga C-vitamin-intaget :P )

Synd att det bara var jag som tyckte om Virgin Suicides. Folk uppskattar tydligen inte hantverket i att göra en film där knappt något händer, men som ändå håller en fängslad... It's impressive!

Hoppas att ditt MEEP:ande går över och att överlyckligheten kommer tillbaka!

Nä, nu får jag sluta väga upp min egen bloggskrivarabstinens (som orsakar långa kommentarer här) och koncentrera mig på att bli klar inför ikväll :) Själv har man ju jobbat de senaste kvartarna...

See you soon! I bring goodies, courtesy of Malmborgs :)

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Svenska Punktabs sa...

vad krossades? =( uppmuntringspuss :*