söndag 9 december 2007

F F F F F F F ! ! ! ! ! !!!!!!!!

Idag är det bara plugg som gäller för mig. Kanske lite slapp här också, det har jag alltid tid till (konstigt nog!).

Jag har redan läst allt till provet en gång nu så jag väntar på att Linn ska ringa. Men hon ringer inte. Och hon kanske inte tänkt ringa förrens om en timme så jag kanske tjuvringer henne istället så jag slipper sitta och vänta.

Igår(idag) var Axl här. Vi spelade spel (han vann).

Whoops, hinner inte skriva mer nu, vår matt-städare ringde på nyss!

6 kommentarer:

Anonym sa...

mattstädare? vad seriöst :P

Mindy sa...

Haha ja, han städar våra mattor. Idag min säng med ;P

Anonym sa...

Vad spelade ni? :P

Mindy sa...

TP =P

Anonym sa...

TP är typ 50 vuxenpoäng =o

Mindy sa...

Hahaha! Vi körde varannan barn & vuxenfråga ;)