måndag 10 december 2007

In school

Idag är en sådan dag då ögonlocken är fastklistrade och man verkligen måste kämpa för att få upp dem. Jag somnade ändå i hyfsad tid, halv elva. Det är mörkrets fel!

När jag kom till skolan (för ca. 22 min sen ) så var här inte mycket folk. Jag fick onda aningar.. Läraren visar sig vara sjuk :( Men vi är ändå ett par stycken här så blev inte helt själv. Vi har datakunskap.. Men mjao, jag är klar så jag får öva lite.. Så tänkte öva på att uppdatera min blogg =D


Det fungerade att dra bilden nedåt, hehe....


Idag blire bara plugg. Plugg. Och plugg. Prov imorgon. Men på något sätt så är jag inte så stressad. Kommer iofs säkert somna när jag kommer hem så att jag inte får någon tid till att plugga, DÅ kommer jag att vara lite stressad,.

Det gör ont att skriva har jag märkt nu. Dexter råkade fastna med sin klo i mitt pekfinger. Det är ett blå/lila/rött avlångt märke i mitt finger nu. Jäkla katt :(

Nästa lektion är redovisning av G & MVG-uppgifter i musik. Jag vill verkligen inte vara först ut på MVG-uppgiften.. Vet inte hur man ska framföra sitt kreativa arbete. Sjunga sin låt? Jag vill inte :(

Vi har en julgran i vårt klassrum nu. En riktig. Wiee! Ni får en julbild idag, för igår var det andra advent och idag började de tvåsiffriga talen i väntan på tomten och lovet, hihi :)

Ska nog plugga lite till provet nu istället. Yes I will..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jävlar det måste göra jävligt ont i fingret, Det kommer säkert gå bra på redovisningen (Får jag hoppas) :D

Anonym sa...

Hihi mjo :) Värre idag!

tack tack :)
ha en bra dag :)

Axe sa...

Ond katt... :P

Hoppas redovisningen gick bra! Och lycka till med provpluggandet!