onsdag 19 december 2007

Stressy Pressy!

hi my little cats

wierd dag idag faktiskt. den är så wierd att jag använder just uttrycket wierd, jag menar, hur wierd är inte det? 8-)

När jag kom hem från skolan slängde jag mig i soffan för att se dagens avsnitt av O.C.. Addicted, moi?

Sedan var det något som hände närjag skulle börja plugga.. Plötsligt befann jag mig under täcket, i min säng och andetagen blev lååångsammare och låångsammare, och vips så hade jag somnat. Vips så vaknar jag 1,5 h senare och får halvpanik av att vara opluggad inför provet. Det tog jag igen framför tv:n med boken i knät. Jo, jag pluggade faktiskt. Det var way more knepigare än vad jag hade tänkt mig :(

Ska fortsätta nu, see ya guys!

3 kommentarer:

Jesus' Gal sa...

You have pretty hair color and big eyes!!
I like the movie "Titanic" too!
I just searched on Blogspot who likes this movie...

Cheers!
Merry X'mas!

Anonym sa...

aw sömntuta :D

Mindy sa...

Thx! Merry Xmas!


Haha, äsch. Ska du säga som alltid somnar i duschen =P