måndag 3 december 2007

Bio


Hej!

Har nyss varit på en gullig film av Disney som heter Förtrollad med Micke, Anna, Axl & Fille. Filmen är tecknad i början tills prinsessan Giselle blir förtrollad av hennes styvmor Narissa så att hon hamnar mitt i gatan i Times Square som människa. Styvmodern försöker sedan att hindra hennes son, prins Edward från att hitta henne... Det var en snuttepluttsaga i sann Disneyanda! Jag gillar den för att jag är lite snuttipluttigull-fixerad, fast denna kan nog ha varit lite på gränsen, även för mig. Jag gillar nämligen inte förutsägbara filmer, vilket alla söta filmer tyvärr brukar vara.


När vi kom ut var jag på bra humör tills jag kom hem då jag ser lite saker som får mig att känna mig i vägen för andra vilket inte alls är meningen.. Ska inte skriva vidare om det för jag är nog bara lite känslig, men om någon känner vid sig, förlåt!


Nu väntar jag på att mitt andra glas te ska bli klart då min mage behöver lite te innan läggdags, är rätt trött idag. Sådärja, då var det fixat.


Det är rätt mycket känslor som rusar runt i mig nu. Jag vet inte riktigt vad det är jag känner eller varför. Känner mig ganska så glad, men samtidigt finns där folk omkring mig nu som inte mår så bra och då känner jag inte att jag riktigt kan vara glad fullt ut.


Äsch, bloggen segar, antar att jag också börjar bli lite seg i huvudet och ska ta och sova istället för att sitta här och känna en massa.


Godnatt /Mindy (jag ger er nöjet att få se två bilder då jag var utklädd till prinsessa, eller var påväg att klä ut mig iaf).

10 kommentarer:

Anonym sa...

Haha en riktig prinsessa där ju :)

Anonym sa...

hmm ... varu på en film som heter Förtrollad.... tror du fick de där om bakfoten duui.. de är ju du som ser helt förtrollande ut. ;)

Axe sa...

Igår såg jag en film som hette Hot Rod (ganska kass). Men jag kom iaf att tänka på ett av få roliga klipp från den när jag läste om téet. It's dangerous!! :P

http://rapidshare.com/files/74128025/fl-hr-xvid_1.wmv.html

Sleep well, fair princess! :* (har lärt mig en ny smilie ;) )

Anonym sa...

jag önskar jag var en prins ibland

Anonym sa...

Va roligt att du hittade mig, hade ingen aning om vem jag fixade haha. Säg till om du vill ha mera hjälp. M.v.h. Angi

Anonym sa...

Fina bilder :D

Axe sa...

Min länk blev ju inte riktigt en länk, men här är den iaf:
Hot Rod-klipp
(Klicka på Free-knappen nere till höger, ladda ner och spela upp.)

Anonym sa...

Fina bilder, men jag måste som vanligt dra parallerer till andra bilder, men är det bara jag eller är inte mindy väldigt lik ida som gick på heleneholm samtidigt? ni som vet vem hon är kan ju dra paraller. har tyvärr ingen länk till en bild osm sist när jag jämnförde mindy med angelina från gone in sixty seconds. Cya

Axe sa...

Nej, du. Till skillnad från i Angelina-fallet håller jag inte med om detta. Men, jag är ju ingen mästare på likeheter, så här har ni en bild, folks:
Ida

Mindy sa...

Nepps. Jag är inte lik Ida, sådetså!

Men roligt att du verkar tycka att jag liknar folk hela tiden :P