söndag 23 december 2007

Dry your eyes (and mine)


Hi..

Detta blir sista inlägget för några dagar nu då jag ska åka iväg på en julig resa till mina släktingar far away.

Konserten vi var på var bra, även denna gången var sången lite krass, men ja, det kanske bättrar sig. Intrumenten var kalas iaf!

I fredags var det julavslutning, utomhus. Jippie. Efter den åkte jag in till stan med Erika för att träffa Robbis för lite julklappsinköp (hon var dock inte med oss). Jag hittade en gullig klänning till hans flickvän och jag hittade presenter till min bror och en kompis :)

Jag åkte till Linn efter stan & gjorde lite ljus kola som blev mörk.

På kvällen kom Duffe hit & efter ett tag kom Micke & Axl med bil för att hämta upp oss till fest i Vellinge. Den var helt ok i min smak eftersom jag, äsch, ni förstår!

Efter festen skulle jag se film med Mårris men jag somnade rätt hårt innan vi ens fixat subtitles. hehehe.. På morgonen såg vi Dead Silence, den var riktigt bra! Skräckfilm av hög klass för man satt verkligen på helspänn. Det var ingen köttig film alls utan var ren och skär skräck., sådant ser man inte så mycket nu för tiden.

vi gick till Moblila och jag fick köpt en present till min mami. Vi hälsade även på Axl på jobb. Hehe.

Hemma i mitt hus åt familjen planka som var gott, min mage blev några storlekar större för den kvällen :( Fick världens huvudvärk också. Blä.

Jag åkte till Linn strax därefter och vi två gick hem till Daniela för att byta lite julklappar. treevligt :)

En timme senare tog vi bussen + Nikolina & Emil in till stan för en liten fest på judolokalen. Jag var inte alls pepp igår men det var trevligt att träffa alla nu innan jag åker iväg.

Jag fick en Hello Kitty-pyjamas imorse :)



Idag började inte dagen bra... We started fighting. Därav min rubrik för dagen. Därför jag sitter här nu, och inte vid matbordet med alla andra. Aja, punkt om det.

La in lite musik på min iPod, det råkade nog bli rätt mycket gnällmusik nu, pga mitt humör.

Jag vill önska alla en riktigt GOD JUL! Tack för de julklappar jag redan har fått, alla har varit jättefina! Tack!

Jag kommer hem på onsdag igen så jag är bara borta tre nätter iofs.. Känns väldigt länge iaf. Självklart når ni mig på mobilen och jag blir mer än glad när någon hör av sig! :) Jag & bror ska bunkra upp med en massa filmer för helgen och de långa bilresorna.

Ska fan börja träna mycket mer och äta mycket bättre nu. Jag känner hur det går utåt och jag mår inte alls bra nu. Usch. Visserligen tränar jag normalt och äter bra redan nu, men ja, man kan väl alltid gå in på mer detaljer. Om en vecka är det nyår, kanske jag hinner ändra liiite tills dess. Ja, det ska jag.

Som jag skrev, ha en riktigt skön jul och ha så trevligt ni bara kan. Jag ska försöka, faktiskt. Är väldigt anti men visst, det ska nog gå fint.

Mindykramar till er!

1 kommentar:

Svenska Punktabs sa...

*drying* hoppas din jul blir jättekalason! puss puss och god jul.