torsdag 13 december 2007

Filmstaden Movie Night (Lussevaka)

Hej!

Jag är på underbart humör trots att jag varit vaken hela natten! Lussevakan på bion (Filmstaden i Malmö) var verkligen hur kul som helst! Jag måste erkänna att jag fick lite kalla fötter inför det för att jag var väldigt trött och jag har prov imorgon, men ja, vilken tur att jag gick!

Jag älskade filmerna och kan verkligen tänka mig att se dem igen. Vi såg We own the night, Juno och Bee Movie. Jag bara älskade Juno! Det är den som sitter kvar mest. Mmmm. We own the night var också sjukt grym men Juno gick raka vägen in till mitt hjärta. Jag bara måste se alla filmerna igen, och igen!

I pauserna fick vi först pizza ifrån Pizza Hut och dricka. I andra pausen bjöds det på lussebullar och dricka (Burn, Mer, CocaCola, te, kaffe osv..) samt godis. När vi lämnade fick vi Red Bull. När vi började se filmerna fick vi även popcorn och dricka. De snålade minsann inte på maten och jag är helnöjd med besöket! Mmmm. Ska gå med ett leende på läpparna tills jag somnar.

Med mig var Micke, Axl och Yvonne. Såg även Max och Malin där. Efter bion gick vi till judoklubben och chillade i en kvart sådär, sedan åkte vi till skolan för lussefirande med ett rejält kasst lussetåg.

Vi hade matte och den gick bra och snabbt och dagen avslutades med hudvård. Jag fick massage och ansiktsbehandling i lite mer än en timme, mm mm mmmmm!

Nu börjar O.C! Ciao /Mindy

4 kommentarer:

Axe sa...

Japp, det var verkligen lyckat :)
Filmerna var riktigt schyssta och (jag vet att ni som var med vet det men för er andra) biljakten i WOTN var underbar!

F.ö. anser jag att "chilla" bör införas i SAOB :)

Jusste, är det inte dags för en ny omröstning? Gemensam, kanske (så jag slipper känna mig slagen :P ) ?

Lycka till med lussebullarna! :*

Mindy sa...

Haha precis!

Mjo, det är ändå ett rätt använt ord nuförtiden!

jooo, jag har tänkt det. men jag kommer inte på något.. vi får smida planer!

tack ,resultatet ser du ovan(A)

Anonym sa...

Låter som en mycket trevlig lussevaka :)

Anonym sa...

Jo det var mycket trevligt med lussevaka, du får hänga på nästa år :) fråga heter det inte saol och inte saob? Btw för oss som inte försvinner när vi vänder på oss :P så var det inte mycke mat, kände mig halvt svältande