lördag 8 december 2007

S W S U A !



Idol 2007 är avgjord och Marie vann, hon är en värdig vinnare enligt mig eftersom att hon sjunger kanonbra. Amanda är bra cool och gör bra scenframträdanden men hennes röst håller inte alltid måttet. Finalen sågs med Liffan och Mellis.

Imorgon ska många saker avrättas som jag tyvärr inte kan avslöja i bloggen. Något jag kan avslöja är däremot att Axl kommer hit (grattis alla!).

Årets skolkatalog är väldigt stor och innehåller 572 sidor! Slå det ni!

Beblio har gjort bilderna med texten "Summer will save us all". Innebörden av det är det nog bara vi två som förstår men det är något väldigt fint. Jag längtar iaf tillbaka så grymt mycket till i somras. Har inget att klaga på under hösten i sig, men sommar är ändå sommar. Så nu ser jag fram emot sommaren 2008 och hoppas på att den ska bli lika bra som 2007 (om inte
bättre? ;) )!

Det börjar bli lite kallt här inne i mitt lilla rum så ska nog krypa ner och försöka sova nu snart. men jag har så grymt mycket energi, vill bara springa några varv och hoppa lite innan jag somnar.

Har satt upp nya mål med min träning. Jag vill se sund, fit och lätt vältränad ut. Under ytan ska jag självklart vara vältränad, men jag vill inte att det ska blir för mycket på utsidan. Min mage har ibland en tendens att se lite för tränad ut, men det blir nog (tyvärr) inga problem just nu. Men jag är påväg! Ska tillbaka till dit jag var innan, och woho vad kul jag ska ha på vägen dit!

Micke har för övrigt startat en "sms-blog". Det kan tyckas lite onödigt, men jag finner det
väldigt roligt! Fortsätt gärna :)

Gnite everybody!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas att jag inte är en av dem som ska avrättas! I'm not ready to die :P

C u 2nite!

Anonym sa...

Tack det lungt med varandra ikväll :P

Jag måste ju bevisa min unikitet :) Annars kan jag ju mistolkas för en vanlig männsika. Om det är någon som inte får min smsblog så kan ni bara skicka upp era nr: här så kommer ni med på listan lika dant om ni inte vill vara med så säg till hat mig inte :P Cya