torsdag 20 december 2007

Stronger

Vad är det med mig? Ärligt talat..

Jag tänkte läsa lite i min Cosmopolitan som jag inte ens öppnat idag efter jag bloggade sist. Jag lägger mig i sängen, och ja, självklart somnar jag igen! Vaknar 16:10 och får skynda mig att byta om till träningen. Tog en knäckemacka i all hast och fick ont i magen. Det smakade stearin när jag sköljde ned med lite Pepsi Max. Vad nyttig jag låter... Stress, lightdricka, knäckemacka.. Jaja, whatever.

På gymmet kände jag mig seg som sirap. Men trots detta kämpade jag verkligen idag och körde lite hårdare än vanligt och gjorde extra-set på några utav maskinerna. Wiehi! Nu är jag totally slutkörd.

På tal om sirap så ska jag & Linn julbaka imorgon. Eller nja, inte baka, mer göra saker. Knäck & fudge står på schemat. Då behövs det massor med sirap & socker. Mmmmm, massa kalorier! Nä, det är faktiskt jul :)

Ikväll är det konsert som jag ska gå på med Linn & Matilda, det blir trevligt hoppas jag.

Nu ska jag dricka mitt te som känns välförtjänt såhär efter träning och försöka köra bort pappa ifrån tv:n så att jag kan se mitt inspelade O.C.. hehe.

Foton från konserten kommer antagligen upp sen! :)

1 kommentar:

Svenska Punktabs sa...

good work there foxen! woho :P min mage är kung nu så jag ska träna på söndag om jag får pengar imorgon. =).